Welkom op mijn reisblog!

20 augustus 2017 - Breda, Nederland

*See English below*

Welkom!

Het is weer tijd voor een nieuw avontuur! Na twee jaar in Breda te hebben gestudeerd ga ik het mooie Breda verruilen voor het machtige Zweden als eerste stop! Een half jaar zal ik hier gaan studeren en weer vele avonturen meemaken hopelijk. Om jullie een beetje op de hoogte te houden van deze avonturen ga ik weer een blog bijhouden. Wees welkom, voel je niet verplicht tot lezen maar vooral heel vrij in doing so.

Wil je op de hoogte blijven van mijn belevenissen maar geen lid (of frequent gebruiker) van social media? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst! Dan krijg je bij elke nieuw verhaal een notificatie. Easy!

Tot snel!

XO

Welcome!

It is time for a new adventure again! After being in Breda for two years again am I moving to the mighty and beautiful Sweden as a first stop. For half a year I will be studying here and hopefully encountering a lot of new adventures. To let you guys stay up to date I will (or plan to) write this blog. Be welcome, do not feel obliged to read but feel free in doing so.

Want to stay up to date with my adventures, but no member (or frequent user) of social media? Subscribe to my email list (blue link in Dutch part). You will get a notification with every new story! Easy!

See you in a year!

XO

1. Reislogger:
    5 augustus 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!